Zasady zakupów

Zasady zakupów w moim sklepie obowiązują od 20.04.2024 roku i są one ważne, abyś wiedział, że Twoje zamówienie jest w najlepszych rękach 🙂 Ze swojej strony wkładam całe serce, aby dostarczony produkt był wyjątkowy.

Życzę udanych zakupów,
Elżbieta Wolna

—————————–

Właścicielem strony https://bransoletki-damskie.pl/ jest firma:

Grzegorz Wolny
Klonowa 6B
76-010 Polanów
NIP: 499-048-58-94

Cenię Twoją prywatność, dlatego stworzyłam jasną i przejrzystą politykę prywatności.
Zapraszam do zapoznania się z nią, jeśli chcesz wiedzieć w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe w celu realizacji zamówień. Więcej informacji odnajdziesz w polityce prywatności [Link]

Realizacja zamówienia:


1. Każde zamówienie realizuję poprzez sklep – po dodaniu produktów do koszyka, otrzymasz swój numer zamówienia, będziesz mógł podać adres i wybrać formę wysyłki (paczkomat lub poczta).

2. Formą płatności jest przelew bankowy oraz szybkie płatności PayU

3. Zamówienia wysyłane są Pocztą Polską – listem priorytetowym, poleconym lub paczkomatem. Koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 15 zł (Poczta), 17 zł (Paczkomat).  Wysyłka zagraniczna to koszt 35 zł. Nie są realizowane przesyłki za pobraniem.

4. Wszystkie ceny towarów podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie

5. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

6. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie zaksięgowania wpłaty

7. Sprzedający nie wystawia FV

8. Czas realizacji zamówienia po otrzymaniu wpłaty: do 4 dni roboczych

9. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentem złożenia przez klienta zamówienia. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani będą w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej.

10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

Reklamacje i zwroty:

1. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a to co strony umowy świadczyły podlega zwrotowi.

2. Zwracany w towar należy odesłać na adres firmy: Grzegorz Wolny, Klonowa 6B, 76-010 Polanów. Zwrócony towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania.

3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz numer konta na które ma zostać zwrócona należność. Zwrot należności tylko na konto bankowe.

4. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.

5. Do 30 dni od otrzymania zamówionego towaru sprzedający naprawi za darmo każde uszkodzenie, w tym także mechaniczne, które nastąpiło w wyniku niewłaściwego użytkowania. 

6. Po upływie 30 dni, koszt naprawy to 42 zł. Opcję naprawy można wykupić tutaj > naprawa bransoletki

7. Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.)

8. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem na stronie https://bransoletki-damskie.pl/ reklamację należy przesłać na adres: wolna@bransoletki-damskie.pl, a następnie dostarczyć sprzedawcy niezgodny produkt, na adres firmy: Grzegorz Wolny, Klonowa 6B, 76-010 Polanów

9. W przypadku sprzedaży tworu niezgodnego z opisem (Nigdy się to nie zdarzyło i nigdy się nie zdarzy! 🙂 Dbam o wszystko i dopieszczam każdy szczegół), sprzedający odda klientowi pieniądze zapłacone za towar jak również zwróci koszty wysyłki, które przy zamówieniu poniósł klient.